TAVASZI AKCIÓK AKÁR 60% KEDVEZMÉNY

KÉRDÉSE VAN? HÍVJON MINKET! +36 30 539 1377 

Termékvisszavétel

Első lépések

Webáruházunkból rendelt csomag kézhezvételekor még a futár jelenlétében győződjön meg róla, hogy valamennyi termék sértetlenül megérkezett. Ezt követően egyszeri, beltéri próbahasználat során döntse el, hogy a termék megfelel-e elvárásainak.
Amennyiben a webáruházunkból rendelt termékkel nincs megelégedve, meggondolta magát, vagy nem megfelelő méretet választott, 365 napon belül lehetősége van elállni a vásárlástól. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt a vásárlást követő 14 napon belül jelezze felénk telefonon (hétfő-péntek 10:00-18:00, szombat 10:00-18:00), e-mailen, vagy postai úton.

Elérhetőségeink:

E-mail: info@picar.hu

Telefon: +(36) 30 53 91 377 (csak nyitvatartási időben)

Postacím: PiCar Kft. 1121, Budapest Ágnes utca 38/b

A visszaküldés menete

A visszaküldésre szánt terméket eredeti csomagolásában, újbóli eladásra alkalmas állapotban kell visszaküldeni! Csak úgy tudjuk garantálni a termék visszavételét, ha az használati nyomoktól, sérülésektől és karcolásoktól teljesen mentes.

A termékek visszajuttatására két lehetőség áll rendelkezésre:
Helyszíni Készpénzes és Bankkártyás fizetés

Személyesen

Picar.hu

1071, Budapest Dembinszky utca 29.

Hétfő-Péntek: 10-18h

Szombat: 10-18h

Helyszíni Készpénzes és Bankkártyás fizetés

Postai úton

PiCar Kft.

1121, Budapest Ágnes utca 38/b

Helyszíni Készpénzes és Bankkártyás fizetés

GLS futárszolgálat


Igény szerint a terméket a GLS futárszolgálattal is vissza tudjuk szállíttatni. Kérjük erre vonatkozó igényét legyen kedves nekünk jelezni!

A visszaérkezett terméket munkatársaink három napon belül bevizsgálják és annak eredményéről tájékoztatást küldenek. Ha az megfelelő, értékesítésre alkalmas, sértetlen állapotban van, árát visszatérítjük.
Az alábbi esetekben nem tudjuk visszavenni a termékeket:
  • ha terméken kipróbálást meghaladó használat nyomai, vagy sérülések láthatók
  • ha termék maradandóan koszos vagy karcos
  • ha az eredeti csomagolás sérült, vagy nem került visszaküldésre
  • ha a termék a visszaküldés során sérült nem megfelelő csomagolás miatt
  • ha a termék a 365 napos visszaküldési határidőn kívül került feladásra
A visszavett termékek árának visszatérítésére különböző lehetőségeket kínálunk. Igénytől függően történhet:
  • Készpénzes kifizetéssel
  • Banki átutallásal – 14 napon belül
  • Ajándékutalvány formájában